Shelter of Peace (Amecet) - Soroti, Uganda - Reisverslagen van Corinda Baaij - WaarBenJij.nu Shelter of Peace (Amecet) - Soroti, Uganda - Reisverslagen van Corinda Baaij - WaarBenJij.nu

Shelter of Peace (Amecet) - Soroti, Uganda

Op 20 oktober vlieg ik samen met mijn nichtje Florine naar Entebbe in Uganda. De volgende dag reizen we door naar Soroti. Daar zullen we zes weken vrijwilligerswerk gaan doen in een opvang voor kinderen van 0-18 jaar. Deze kinderen zijn ziek, hebben problemen thuis of zijn (half)wees. Ze kunnen voor een aantal maanden opgevangen worden, ingesteld worden op medicatie, bijgevoed worden enz. Als de situatie (thuis) verbeterd is, gaan ze (zo mogelijk) weer terug naar hun familie.
Samen met mijn nichtje hopen we de kinderen te kunnen verzorgen en een mooie tijd te hebben in Uganda!

Recente Reisverslagen:

25 November 2014

Laatste dag, laatste blog, laatste........

20 November 2014

Enorm genieten… Het is namelijk onze laatste week!

11 November 2014

About worries and a little hope...

08 November 2014

'Uitstapjes'

01 November 2014

Een dag in Amecet
Corinda

Hoi, Ik ben Corinda en ben 22 jaar. In oktober vertrek ik voor 6 weken naar Uganda om daar vrijwilligerswerk te doen. Ik heb er enorm veel zin in! Via deze weg wil ik het thuisfront op de hoogte houden van mijn belevenissen en ervaringen.

Actief sinds 18 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9200

Voorgaande reizen:

20 September 2014 - 28 November 2014

Shelter of Peace (Amecet) - Soroti, Uganda

Landen bezocht: